onsdag 3 mars 2010

Vårkänslor!

I dag damp det ner ett mail innehållandes en massa fina bilder på en liten kille vid namn Dario iförd en av sina BillaBa mössor. Strålande sol, takdropp och vårmössa, det kan bara bli vårkänslor av det!! Jag fick valfriheten att välja vilken bild som skulle vara med i bloggen, men jag kunde faktiskt inte välja utan tog nästan alla mamma T mailat mig =).. Tusen tack för bilderna!!
För er som undrar hur kvällens BillaBa party gick så kan jag medela att det gick toppen! Lite nervöst i början, men sen flöt det på bra. Nu kan jag bara konstatera att jag lär inte sitta sysslolös de närmsta veckorna =)!! Härligt!!



2 kommentarer:

Åsa Tidqvist sa...

åh vad härligt med DROPPANDE snö!! jättesöt kille i fin mössa =)

Ingrid sa...

Härligt att se en liten kille i vårväder med fin mössa på huvudknoppen! Och vad kul att det gick bra på BillaBa-partyt!