måndag 14 juli 2008

Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av F.A.E

Först reglerna: Svara på alla frågor.Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Gå till jobbet.
2. Komma hem från jobbet och umgås med min dotter / sambo.
3. Anmäla FP inför sommaren.
4. Sy ett par muddbyxor som är beställda åt en liten Astrid.
5. Försöka hinna med lite tv också om jag orkar..

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan var det 1998 och jag bodde i en liten etta på 29kvm. Jag jobbade på Preem som butiksbiträde och hade knappt någon semester alls då det var min första sommar på nytt jobb!! Stog mest inne hela sommaren och var avundsjuk på alla lediga människor

Ställen du bott på?
Född i Upphärad, flyttade under gymnasietiden till Brålanda och bodde på internat. Efter gymnasiet flyttade jag till Trollhättan. När jag träffade kärleken och fick nytt jobb i Göteborg flyttade jag dit, vi flyttade senare till Mölndal och när det sen blev dags att leta hus blev det tillbaka till sambons hemtrakter där vi nu bor på en mkt liten ort, nästan som en liten by som heter Starrkärr!

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Gå ner i arbetstid eller säga upp mig och bara jobba för nöjes skull – troligtvis inte i den bransch jag är idag.
2. Ta med familjen på en lång resa – USA, Kina, Thailand??.
3: Köpa en stor och vacker tomt där vi bygger vårt stora fina hus med stort soldäck och en pool, självklart finns det hobbyrum både till mig och sambon!
4. Köpa en häst och hyra in den på något fint stall där det finns bra möjligheter till träning!5. Shop til I drop! En shoppingdag – eller kanske shopping vecka där jag bara köper det jag vill ha utan att behöva tänka på priset!

Jag skickar utmaningen vidare till: LiEmEl, StoraLillaJ , K.O.L.T och MYDesign

Inga kommentarer: