tisdag 13 januari 2009

En alldeles egen.... elefant!

Länge länge har det här fina elefanttyget legat till sig i mitt skåp, men inte förräns ikväll har jag fått sytt en alldeles egen elefantraglan till E. Tyget finns som ni tidigare sett i brunt, men även i pippigult. Av det gula har jag faktiskt inte heller sytt något än :-).. kanske lagom till påsken??

Den här tröjan är en av de första som E får i strl 86 och eftersom hon sover sedan några timmar tillbaka får jag helt enkelt hoppas att den sitter lika bra som jag tänkt!

Sist men inte minst - så har jag även fått en "award" från F.A.E. För denna award känner jag mig stolt och glad - och jag vill egentligen tacka och skicka vidare den till alla mina "favoritbloggare" för den inspiration jag får av att läsa era bloggar, för de tips jag suger åt mig av och för den syglädje ni sprider. Utan er hade BillaBa aldrig sett dagens ljus.

Men - iställer för att som reglerna skriver - utnämna och skicka vidare till 6 nya bloggare så väljer jag att helt enkelt säga ett stort TACK!! Awarden har cirkulerat runt på de flesta bloggar nu, och ingen nämnd ingen glömd - så är ni alla en stor inspiration för mig!!

2 kommentarer:

Vindling sa...

Jag gillar dom röda elefanterna. Tror det är min favorit. :)

OttoPippi sa...

Jag bara älskar elefanterna!!! Måste beställa mer!! Hemma har vi ett par röda och ett par gula elefantbrallor som används i princip JÄMT :-)