söndag 4 oktober 2009

Han strålar som en stjärna!!

Dagens inlägg blir en mössa - igen!! Har sytt maaaassor av mössor senaste tiden och här är en ur högen =). Den här gången var det en vän som i våras beställde den här mössan som nu behövde uppdatera höstgarderoben med en ny mössa ur årets kollektion =)..

En ljusblå mössa med randig stjärna och mörkblå kontrastsöm. Tyget är från Stoff & Stil, tycker att deras muddväv är exemplarisk att sy mössor av då det är massor av stretch i den! Det randiga tyget är en stuv inhandlad precis i början av min sykarriär, tror det var på MG Tyger.

Å här har ni Isak i egen hög person - strålande glad (som alltid tycker jag) och med stjärnmössan på lilla huvudet. Tack för att jag fick använda din bild mamma L!!

1 kommentar:

Beata sa...

Fin, alla mössor påminner mig om att jag borde sy sådana till mina barn. Har dock aldrig gjort det innan.