måndag 30 mars 2009

Ny återförsäljare - Lille Du i Varberg!

BillaBa har fått en tredje återförsäljare i form av gårdsbutiken Lille Du i Varberg!! Fantastiskt kul och jag hoppas att ni som har vägarna förbi Varberg kikar in hos Marie för ett besök!!

I första beställningen levererades 10 st mössor i våriga fäger och alla med stjärnor på. Ingen av mössorna är lik den andra - så det är 10 helt unika mössor som nu ligger i butiken och väntar på att få nya små ägare!

Hur mössorna såg ut - ja det kan ni se här!









11 kommentarer:

od Andulky sa...

Grattis till en till återförsäljare! Jättefina mössor!

Anonym sa...

grattis så skoj, då kan ja kika in där nån dag jag är där i stan...
du syr så fina mössor

Sandra -Vildkatten sa...

Va roligt. Den butiken har jag aldrig hört talas om, får ta en promenad dit på lördag. Det är ju bara tvärs över gatan härifrån såg jag.

Doris_Assar sa...

Jättejättefina mössor! Grattis till ny åf :-)

Marie Frost sa...

Så roligt, grattis!

Äppel Päppel sa...

Grattis! Vad roligt! Snygga mössor!

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Vilka otroligt snygga mössor verkligen superfina :)

angelmax sa...

japp det blir en tripp dit på lördag så man kan kolla in hur fina mössor du gör!!!

Strömming sa...

SNygga mössor! De var verkligen våriga :D Grattis till ny återförsäljare!

á Yeliqa sa...

Grattis till en ny återförsäljare. Jag önskar dig all lycka till !!!

Hawk and Weasel sa...

Jättefina mössor! Så rena men ändå speciella, perfekt balans tycker jag!