onsdag 25 februari 2009

Syster & Bror mössor

Tröttnar ni på stjärnmössor?? Det gör inte jag - och inte de som vill beställa nya heller =).. Här är den senaste beställningen. Storasyster och lillebror får varsin mössa som matchar, båda med brun velourstjärna och brytande söm på applikationen.

Mitt under sömnaden av den ena stjärnan så bestämmer sig dock min symaskin för att nu är det nog.. Den kärvar ihop och vill inte mer. Panik!! Som tur är har jag en snäll granne som gärna lånar ut sin symaskin så att jag kan färdigställa mössorna!

I morgon blir det jag som ringer upp symaskinsbutiken och ber till gudarna att det bara är något enkelt fel som de lätt kan åtgärda! Tills vidare behåller jag min "lånemaskin" :-)..

3 kommentarer:

Doris_Assar sa...

toksnygga!

Mimmi sa...

Supersnygga!

Vad stilrent och snyggt det blev med applikationssömmen ton i ton.

Äppel Päppel sa...

De är supersnygga!