lördag 28 juni 2008

Give away haklapp..

I morgon ska vi träffa några vänner och grilla, vanligtvis brukar man ju köpa med sig något litet till värdparet - men den här gången tänkte jag ta med mig något "hemsytt". I oktober förra året fick de nämligen en liten I - vi har knappt setts sen dess, och någon "välkommen till världen" present blev det aldrig av att hon fick, så bättre sent än aldrig så får de nu en haklapp istället!



Var runt i stan idag och letade egentligen efter skumgummi, men blev så förälskad i detta mönster och kunde inte gå ut ur affären utan att ha köpt med mig en stor bit hem. Hoppas nu att mamma R tycker detsamma =)..

4 kommentarer:

OttoPippi sa...

Var hittade du detta underbara tyg??? Är det vaxduk eller vanligt?? De blir säkert glada 8det skulle jag ha blivit) Den blev jättefin!! :-) :-) Underbart att få handgjorda ting tycker jag!

Anonym sa...

Vilket fint tyg, blir dom inte glada för den så har dom dålig smak:)
mvh Carola
www.cbkids.se

Gulligan sa...

Underbart tyg!! Så snyggt med det orangea kantband!!

Therese sa...

Tack för era kommentarer!!

Ottopippi: Det är vaxduk, och believe it or not så hittade jag den på Bauhaus =)!!

Å för er som undrar så blev mamma R glad för presenten *ler*