söndag 21 februari 2010

Ibland glömmer man bort..

...vad man sytt.. Som i det här fallet. Ett set jag sydde i höstas till en liten tjej, men som av någon anledning inte hamnade i bloggen förräns nu! Att jag hittade och bloggar om den nu beror helt enkelt på att jag ikväll gick igenom min sömnads-foto-mapp på datorn och insåg att den här bilden inte var publicerad.

Det jag minns bäst av beställningen var att det var så kul att få sy i det turkosa kanintyget igen!! Har inte sytt i interlock på länge och det passar sig verkligen bra till höst/vår plagg då det är lite tjockare i kvalitén. Som grädde på moset ska ni oxå få se en livebild på raringen som nu äger kläderna. Jag fick nämligen en bild på mailen för ett tag sedan som jag gärna visar er andra.

3 kommentarer:

Krimskrams sa...

De turkosa kaninerna är ljuvliga! Verkligen fina höstkläder :-)

Åsa Tidqvist sa...

jättefina kläder! och det är så kul att få se livebilder =)

Sandra sa...

Fina kläder i härligt höstkort!