tisdag 26 augusti 2008

Ett värmande hjärta från en bloggare till en annan!




Tack SNÄLLA Svedin för din nominering av min syblogg! Att få denna nominering värmer i hjärtat och jag skall förvalta den väl =)!! Jag som själv läser din blogg dagligen och beundrar dina fantastiska mössor och hoodiesar! Och visst är det ni som läser bloggen som gör den värd att underhålla!


Jag läser och inspireras dessutom av en helt bunt andra sybloggare dagligen - att välja ut mina favoriter blir inte lätt, men helt enligt reglerna så kommer här de 7 bloggare som jag väljer att skicka vidare min nominering till :

Svedin: Jag vet att du redan fått denna nominering av andra, men du får den igen - det förtjänar du!!

Gekko: En av mina första bloggfavoriter. Förutom underbara kläder hittar du även fantastiskt bra tips på diverse saker inom sömnad här.
Blomma åker vagn: Ännu en av mina första blogg kontakter - applikationernas mästare om du fråga mig!
GOBLIgobli: En blogg där du förutom den vanliga sömnaden även hittar fantastiskt välgjorda väskor!
LiEmEl: Bloggare som jag avundsjukt sneglar på då hon verkar ha minst 100h på sitt dygn om man ser till mängden producerade plagg. I övrigt en mkt inspirerande blogg med glada färger och fina kläder.
Yrväder: Här hittar du massor med fina screentryck att inspireras av, på i övrigt mkt fina plagg!
Florin: Mkt retroinspirerade kläder och annat smått o gott. Här blir man glad av att vara!!





5 kommentarer:

Gekko sa...

Tack så jättemycket!!!!

Thea sa...

Tusen tack! :-)

GOBLIgobli sa...

Åh men tack så hjärtans mycket!! :-D

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Redan nominerad ser jag, men du är värd en till. Välkommen in till mig:-)

Cissi sa...

Åh, jag gillar också din blogg - och dina kläder:)